Jäsenhakemus, ilmoittautuminen tapahtumiin ja yhteydenottolomake

LIITY JÄSENEKSI

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä vaikka ei asuisikaan Naantalin Vanhassa Kaupungissa. Voit olla entinen tai tuleva naantalilainen, kesävieras tai muutoin hienoa Vanhaa Kaupunkia ja sen historiaa arvostava. Tärkeintä on, että hyväksyt toiminnan tarkoituksen: yhdistys edistää ja kehittää Naantalin vanhan kaupungin asukkaiden yhteistyötä, edistää asukkaiden viihtyvyyttä sekä vaalia kulttuuriperintöä ja rakennuskannan ja ympäristön säilymistä.

Täytä alla olevalle verkkolomakkeelle vähintään nimesi ja sähköpostiosoitteesi. Postiosoite ja puhelinnumero eivät ole välttämättömiä tietoja. Lomake ohjataan automaattisesti yhdistyksen sihteerille. Emme luovuta jäsentietoja suoramarkkinointiin tai muutoinkaan ulkopuolisille.

Vuonna 2024 henkilöjäsenmaksu on 15 eur/henkilö. Tilinumero: FI9843090010220523. Merkitse maksuun viestiksi oma nimesi!

JÄSENHAKEMUS

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

_____________________________________________________________________

OTA YHTEYTTÄ

Onko sinulla ehdotus, idea tai muuta viestittävää yhdistykselle? Kerro ajatuksistasi tai pyydä ottamaan yhteyttä! Tällä lomakkeella voit myös ilmoittaa uudet yhteystietosi yhdistyksen sihteerille.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.